از قدیم تا امروز ، نام شریف اوغلی رو کمتر کسی هست که در تهران نشنیده باشد ، قالیشویی منطقه شهران تهران و پیدا کردن یک قالیشویی خوب در محدوده شهران دغدغه بسیاری از ما در نزدیکی اعیاد یا هر موقعیت دیگر است.

می‌خواهیم قالی و فرش‌های خود را به دست افرادی حرفه‌ای بسپاریم در این عین حال نمی خواهیم فاصله زمانی و مکان زیادی با محل زندگی ما داشته باشند. مجموعه قالیشویی شریف اوغلی در شهران تهران یک برند آشنا است که میتوانید به آن تکیه کنید.

 

شستشوی انواع فرش های دستباف و ماشینی ، تمام ابریشمی و یا گل ابریشمی ، پشمی و … با بالاترین کیفیت انجام می شود. همچنین خدمات رفوی ریشه و شیرازه فرش های ماشینی و دستباف ، خدمات رفو و ترمیم فرش ، بافت فرش ، بیدزدایی توسط رفوکاران مجرب و خبره ادیب انجام می گیرد. شستشوی انواع مبلمان پارچه ای ، صندلی های ناهار خوری ، شستشوی خوشخواب و خشکشویی موکت های چسبیده به زمین ( با چسب) و روشویی و خشکشویی فرش در منزل نیز با استفاده از دستگاه های مخصوص خشکشویی صورت می گیرد . و پس از شستشوی مبل یا خوشخواب با دستگاه وکیوم مخصوص مبل ، تا حد امکان خشک می شود. نم خفیفی روی مبل باقی می ماند که ظرف چند ساعت پیش رو با توجه به دمای اتاق خشک خواه شد.

همین الان با ما تماس بگیرید:

02144826882

نظر بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید:02144826882