شستشو فرش گل ابریشم

فرش ابریشم یکی از با ارزش ترین فرش هایی‌ست که افراد در محیط منزل خود استفاده می کنند. همین مسئله باعث شده تا هرگونه غفلت، هرچند کوتاه در زمان شستشوی فرش گل ابریشم، خسارات زیادی را به بار آورد. با توجه به این تفاسیر باید شستشوی فرش در منزل را به دست فراموشی بسپارید، زیرا اغلب نتایج نامطلوبی را به همراه دارد. اما آیا شستشوی فرش گل ابریشم در قالیشویی‌های اتوماتیک میتواند نیاز افراد را بدور از هرگونه آسیب و خسارتی برطرف کند؟ از طرفی باید قیمت قالیشویی فرش ابریشم را نیز درنظر بگیرید. مطمئنا نمیتوان فرش گل ابریشم را همانند سایر قالی‌های موجود در بازار مورد شستشو قرار داد.

اهمیت به کارگیری اصول شستشوی فرش گل ابریشم

فرش های دستباف و ابریشم از مهمترین شاخصه های فرهنگی و سرمایه ملی ما شناخته می شوند. علاوه بر ارزش صادراتی به عنوان یک شناسنامه فرهنگی در صنایع دستی ایران قرار می گیرند. فرش دستباف انواع گوناگونی داشته و با استفاده از نوع گره ها طبقه بندی می گردد که یکی از زیباترین آنها فرش گل ابریشم است.

فرش گل ابریشم از جمله فرش های دستبافت با کیفیت بالا بوده که نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار بوده؛ بلکه دارای ارزش مادی و معنوی است. به همین جهت اهمیت شستشوی فرش گل ابریشم زیادمی باشد.

از این رو باید در هنگام شستشوی فرش گل ابریشم حساسیت ها و مراقبت های ویژه قرار بگیرند. تا با رعایت اصول شستشوی فرش از به وجود آمدن آسیب و خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری شود.

وجود هرگونه لک و آلودگی بر روی فرش از ارزش فرش و کیفیت آن کم می کند؛ به همین جهت لازم است تا از بهترین تیم حرفه ای و تخصصی در زمینه شستشوی فرش استفاده گردد.

مجموعه شریف اوغلی با تسلط کامل بر نحوه شستشوی فرش گل ابریشم و استفاده از اعلاشویی در خدمت شماست.

همین الان با ما تماس بگیرید:

02144826882

 

نظر بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید:02144826882